top of page
Pretraživanje

Ljetna događanja kao tajno oružje za popunjene rezervacije

Turisti ne rezerviraju samo smještaj, već doživljaj koji on donosi.

Ako vaša kuća nudi “mir i tišinu”, a konkurencija nudi to isto plus ljetni event iza ugla vjerujem da znate tko pobjeđuje.


kuća za odmor, Istra, odmor u Istri, iznajmljivač kuće za odmor, eventi u Istri, gosti u kući za odmor, turisti, marketing za kuću za odmor, rezervacija kuće za odmor, kako do više gostiju

Ljeto nije sezona kupanja i sunčanja, to je sezona događanja.

Festivali, koncerti, lokalne fešte, večeri vina, skriveni kafići s DJ-em, nova openings mjesta… Sve su to razlozi zbog kojih gosti odabiru točan datum i točnu lokaciju.


Ako vi to ne ističete, netko drugi hoće. I tu vaša “mirna oaza” pada u drugi plan.


Jer istina je jednostavna: ljudi vole znati da ih čeka nešto posebno. Nešto što možda neće uhvatiti ako ne rezerviraju baš tad. Taj osjećaj da “nešto dobro propuštam” može biti snažniji od svake akcijske cijene.


Većina tih sadržaja je tu samo ih treba pametno upakirati.


kuća za odmor, Istra, odmor u Istri, iznajmljivač kuće za odmor, eventi u Istri, gosti u kući za odmor, turisti, marketing za kuću za odmor, rezervacija kuće za odmor, kako do više gostiju

Što sve možete iskoristiti ovo ljeto? 


 Festivali i fešte

Od lokalnih fešti do velikih glazbenih festivala, svaki događaj je potencijalna rezervacija. Gosti vole znati da se nešto događa. I da će im ljeto pamtiti po više od ležaljke.


✔ Mali, skriveni dragulji

Neki odličan kafić s DJ-em vikendom? Otvorenje craft pivovare? Terasa koja gleda na zalazak? Lokalne večeri vina i ulja? To su priče koje gosti vole. I koje ćete istaknuti samo ako poznajete svoj kraj i malo se potrudite.


✔ Kalendar događanja

Napravite mjesečni ili tjedni “what’s on” za Instagram story ili istaknite u mailu. Ako već imate rezervacije – šaljite ljudima prijedloge što da obiđu dok čekaju dolazak. Ako nemate – šaljite sadržaj koji će ih natjerati da požure s klikom na rezerviraj.


✔ Story koji prodaje doživljaj

Zamislite story s tekstom: “Zamisli: jutarnja kava s pogledom, dan na plaži i večer uz jazz u obližnjem baru. Sve to – 7 minuta od tvoje terase.” Puno bolje nego: “Kuća s pogledom i bazenom.”


✔ Radite teaser objave

Ako znate da je koncert 15. kolovoza – već u lipnju počnite objavljivati: “Planiraš dolazak u kolovozu? Pogodi tko svira 5 minuta od kuće…” Stvorite želju. Stvorite razlog.


kuća za odmor, Istra, odmor u Istri, iznajmljivač kuće za odmor, eventi u Istri, gosti u kući za odmor, turisti, marketing za kuću za odmor, rezervacija kuće za odmor, kako do više gostiju

Nemojte biti samo kuća za spavanje. Budite domaćin ljetnog doživljaja.


Javite se Mustardu i osmislit ćemo objave, kalendare i sadržaj koji prodaje.

Znamo spojiti lokalne događaje s vizualnim i sadržajnim identitetom vaše kuće, jer ne pišemo “sunce, mir i tišina”, mi stvaramo osjećaj da će netko poželjeti odmah spakirati kofere.



bottom of page