Što znači osobnost brenda?
- info901402
- 11. stu
- 2 min čitanja
Sigurni smo da znate brendove koji su svojom komunikacijom izgradili prepoznatljivost i popularnost u svojoj niši.
Pomoć ćemo vam Nike, Apple, Pepsi, Rolex.
Njihove poruke nisu samo reklame, već odraz vrijednosti, karaktera i stava. Kroz komunikaciju su stvorili osjećaj kvalitete, sigurnosti i pripadnosti.Baš kao i što svaka osoba ima svoj glas i karakter, tako i brendovi moraju pokazati svoj glas i svoju osobnost. No što zapravo znači osobnost brenda? Osobnost brenda su skup vrijednosti, stavova i emocija koje oblikuju način na koji brend govori. Komunikacija kroz ton glasa, vrijednosti koje želi doprinjeti, način ponašanja na fotografijama i videima čine vaš brend unikatnim, prepoznatljivim i u konačnici pamtljivim.
Kroz glas pokazuje svoj karakter: je li topao i prijateljski, stručan i odmjeren ili hrabar i inspirativan.

Autentičnim glasom privlačite pažnju i stvarate povjerenje.
U moru sličnih proizvoda ili usluga, upravo taj glas postaje ono po čemu vas ljudi prepoznaju.
A kad je takva komunikacija dosljedna na svim platformama od objava, e-mailova, web stranice ili razgovora uživo, publika vas počinje osjećati kao poznato lice.
Glas brenda je već u vama
Nalazi se u vašim vrijednostima, željama i načinu razmišljanja.
Marketing tom glasu, toj osobnosti daje riječi, strukturu i strategiju kako bi se pokazao u najboljem svijetlu.

Gledamo li grafikon koji se sastoji od 12 arhetipova brendova (slika gore) možemo reći kako je Mustard svoj glas pronašao kao Sage (Mudrac), Jester (Šaljivdžija) i Everyman (Običan čovjek). Brend kojim težimo ovim karakteristikama je onaj koji prenosi svoje znanje i stručnost (Sage), kroz kreativnost, zanimljiv i duhovit način (Jester), uvijek ostajući blizak stvarnim ljudima i njihovim izazovima (Everyman).
Ukoliko se mučite u traženju svog glasa, pokušajte odgovori na ova 3 pitanja:
1. Za koga gradite svoj brend?
2. Koji dojam želite ostaviti tim ljudima?
3. Biste li vi kupili od takve osobe?
Kada pronađete odgovore na ova pitanja pronašli ste dobar smijer u izgradnji svog glasa brenda.

Bitno je da je taj glas prirodan, pripada vama i vašim željama, ukoliko se glas forsira ljudi će uvidjeti da nešto ne štima, a vi ćete se vjerovatno izgubiti u raznim karakteristikama koje će pomiješati komunikaciju koju zapravo želite prenjet.
U svijetu u kojem svi govore, prepoznatljivost ne dolazi iz glasnoće, već iz jasnoće.
A jasnoća dolazi tek kad znaš tko si i kako želiš zvučati.
Zato prije nego što pošaljete sljedeću objavu ili napišete novu kampanju, zastanite i pitajte se:
Govori li ovo glas našeg brenda?


