top of page
Pretraživanje

Što znači osobnost brenda?

Sigurni smo da znate brendove koji su svojom komunikacijom izgradili prepoznatljivost i popularnost u svojoj niši. 


Pomoć ćemo vam Nike, Apple, Pepsi, Rolex.


Njihove poruke nisu samo reklame, već odraz vrijednosti, karaktera i stava. Kroz komunikaciju su stvorili osjećaj kvalitete, sigurnosti i pripadnosti.Baš kao i što svaka osoba ima svoj glas i karakter, tako i brendovi moraju pokazati svoj glas i svoju osobnost. No što zapravo znači osobnost brenda? Osobnost brenda su skup vrijednosti, stavova i emocija koje oblikuju način na koji brend govori. Komunikacija kroz ton glasa, vrijednosti koje želi doprinjeti, način ponašanja na fotografijama i videima čine vaš brend unikatnim, prepoznatljivim i u konačnici pamtljivim.


Kroz glas pokazuje svoj karakter: je li topao i prijateljski, stručan i odmjeren ili hrabar i inspirativan.


brending, glas brenda, komunikacija brenda, prepoznatljivost brenda, vizualna komunikacija brenda, percepcija brenda, vrijednost brenda, arhetipovi brendova, karakteristike brenda

Autentičnim glasom privlačite pažnju i stvarate povjerenje.

U moru sličnih proizvoda ili usluga, upravo taj glas postaje ono po čemu vas ljudi prepoznaju.


A kad je takva komunikacija dosljedna na svim platformama od objava, e-mailova, web stranice ili razgovora uživo, publika vas počinje osjećati kao poznato lice.


Glas brenda je već u vama


Nalazi se u vašim vrijednostima, željama i načinu razmišljanja.

Marketing tom glasu, toj osobnosti daje riječi, strukturu i strategiju kako bi se pokazao u najboljem svijetlu. 


brending, glas brenda, komunikacija brenda, prepoznatljivost brenda, vizualna komunikacija brenda, percepcija brenda, vrijednost brenda, arhetipovi brendova, karakteristike brenda

Gledamo li grafikon koji se sastoji od 12 arhetipova brendova (slika gore) možemo reći kako je Mustard svoj glas pronašao kao Sage (Mudrac), Jester (Šaljivdžija) i Everyman (Običan čovjek).  Brend kojim težimo ovim karakteristikama je onaj koji prenosi svoje znanje i stručnost (Sage), kroz kreativnost, zanimljiv i duhovit način (Jester), uvijek ostajući blizak stvarnim ljudima i njihovim izazovima (Everyman).


Ukoliko se mučite u traženju svog glasa, pokušajte odgovori na ova 3 pitanja:

1. Za koga gradite svoj brend?

2. Koji dojam želite ostaviti tim ljudima?

3. Biste li vi kupili od takve osobe?


Kada pronađete odgovore na ova pitanja pronašli ste dobar smijer u izgradnji svog glasa brenda. 


brending, glas brenda, komunikacija brenda, prepoznatljivost brenda, vizualna komunikacija brenda, percepcija brenda, vrijednost brenda, arhetipovi brendova, karakteristike brenda

Bitno je da je taj glas prirodan, pripada vama i vašim željama, ukoliko se glas forsira ljudi će uvidjeti da nešto ne štima, a vi ćete se vjerovatno izgubiti u raznim karakteristikama koje će pomiješati komunikaciju koju zapravo želite prenjet.


U svijetu u kojem svi govore, prepoznatljivost ne dolazi iz glasnoće, već iz jasnoće.

A jasnoća dolazi tek kad znaš tko si i kako želiš zvučati.


Zato prije nego što pošaljete sljedeću objavu ili napišete novu kampanju, zastanite i pitajte se:

Govori li ovo glas našeg brenda?



Zakaži besplatan uvodni razgovor
30min
Rezerviraj
Analiza brenda
€69.00
Zatraži audit
Mustard Playbook
€7.00
Preuzmi

bottom of page