top of page
Pretraživanje

Emocijama do pamtljivosti brenda

Prije nekoliko dana rekli smo klijentu rečenicu koja zvuči jednostavno, ali nosi puno smisla:


„Ljudi vole ljubav.“ 


Ne zato što svi brendovi trebaju objavljivati romantične poruke, nego zato što svaka emocija kad je iskrena ostavlja trag.


Ljudi su emocijalna bića te iako želimo vjerovati da promišljamo racionalno i razumno, osjećaji stvoreni emocijom često prevladaju stvarajući osjećaj požude ili intrige, posebice prilikom kupnje.


Možda ste i sami kupili proizvod samo zbog jedne poruke, vizuala ili atmosfere koju je brend stvorio.

Kod mene je to obična boca vode. Jana.

Nisam je odabrala zbog boje, cijene ili dizajna nego zato što mi kratka rečenica na etiketi svaki put donese osmijeh, a to je emocija i povezanost.


brend, brending, prepoznatljivost, vizualni identitet, komunikacija, emocija, strategija, marketing

Ukoliko je emocija sreća, adrenalin, ljubav činiti će ih da je žele doživiti, ukoliko je humor ispričat će je prijateljima, možda je gadljivost ili strah pa će je podijeliti i komentirati s ostalima.


Emocija stvara reakcije.

 A reakcija vama omogućuje da se povežete s ljudima. 


No, zapamtite kako svatko drugčije shvaća emocije, dok će nekom nešto biti motivirajuće, netko to može shvatiti manipulirajuće, ili dok netko to vidi kao humor, netko to može vidijeti kao poticaj na negativne reakcije.


Primjer je nedavni viralni TikTok video iz restorana gdje je „šamar“ trebao biti humor. Umjesto humora dobili su negativnu reakciju jer kontekst nije bio dobar, pogotovo s obzirom na to koliko je tema nasilja osjetljiva.


Zato svaki sadržaj, pogotovo onaj koji cilja na emociju, mora biti promišljen.


Kako stvarati emociju koja vodi u pravi smjer?


Prije svake objave provjerite ove 4 stvari na check listi:


☐ Dosljednost 

☐ Autentičnost

☐ Empatija

Svrsishodnost


Ovim kvačicama stvarete ritam i emociju

Način na koji objavljujete stvara ritam, a stvoreni ritam stvara emociju.

Zato budite dosljedni kako bi vas povezali svaki put kad vas vide.

Autentični kako nebi bili kao i svi ostali već unikatni. (Za to treba pronaći svoj glas brenda, a o tome smo pisali u blogu prije, tako da pročitajte i o tome kad završite s ovim, pomoći će vam uštedjeti vrijeme i novac.)

Empatijom ćete svoju ciljanu skupinu prisvojiti, ali prilikom stvaranja najbitnije je stvarati s razlogom.

Nemojte raditi reda radi, samo da se objavi, time gubite šanse za prodaju, povezivanje i prepoznatljivost, a samo to vam treba biti i cilj.


brend, brending, prepoznatljivost, vizualni identitet, komunikacija, emocija, strategija, marketing

Ritam određuje kako vas publika doživljava


Prema Mustard Playbooku , ritam definira percepciju:

• Ako ste brzi, dinamični i kratki → djelujete suvremeno i energično.

• Ako ste smireniji, s dužim kadrovima i tihim tonom → šaljete stabilnost i povjerenje.

• Tehnologija traži čisto i precizno.

• Dizajn traži atmosferu.


Kad se ritam i emocija povežu, poruka se osjeti odmah.


Zato pokažite svoje kvalitete na kreativan način; vaš način s vašim emocijama kojima ćete potaknuti njihove.



Zakaži besplatan uvodni razgovor
30min
Rezerviraj
Analiza brenda
€69.00
Zatraži audit
Mustard Playbook
€7.00
Preuzmi

bottom of page